субота, 5. мај 2018.

Читалачка значка 2018 - СЕНКА И КОСТ



Име и презиме аутора: ЛИ БАРГУГО

Назив књиге: ТРИОЛОИЈА ГРИША – СЕНКА И КОСТ

Година издања: 2012

Издавач: Urban reads

Нешто пре свог 12 рођендана решила сам да купим себи следећу књигу за тинејџере. У књижари су ми препоручили триологију Гриша. Купила сам прву књигу из ове триологије која се зове „Сенка и кост“ и истог дана почела да је читам. Наредна два дана свугде сам носила књигу са собом и читала је у сваком слободном минуту.

Књига „Сенка и кост“ , уствари комплетна триологија Гриша је научна фантастика. Грише су војници Друге армије и мајстори Мале науке.

Главни ликови у књизи су: Алина Старков и Маљен - Мал Оретсев. Књига је написана у првом лицу једнине, као прича коју је Алина испричала.

Алина и Мал су деца која су живела у сиротишту. Алина је била мршава девојчица која није волела да једе. За разлику од ње Мал је буцмасти дечак, увек ведар и расположен за шалу.Они су били најбољи другари. Када су у сиротиште дошли Грише појачивачи да тестирају децу да ли су Грише или не Мала су успели да тестирају – он није био Гриша. Алину нису успели јер се отргла, мислили су да су да ни она није Гриша.

Књига нас затим води у авантуре које преживљавају Алина и Мал у војсци и како се открива да је Алина Гриша Сунцезовка. Сунцезовка је једна од најређих и најјачих Гриша које су икада постојале.

Откривши њену моћ њу одводе у Мали Двор у Ос Алти где су је учили да савлада и боље искористи своју моћ за уништење Преклопа. Преклоп је место вечитог мрака који је направио Мрачњак. Мрачњак је, после краља, најважнија личност у Равкији. Равкија је место радње књиге.

Даља радња књиге прати Алинин живот на двору, бег са двора, поновни сусрет са Малом, Мрачњакову контролу над њеном моћи, повраћај својих моћи, спашавање Мала и њен и Малов бег из Равкије.

У току читања књиге папирићима сам обележавала стране на којима сам: туговала, смејала се и плакала од туге и среће. Ти папирићи и сада стоје у књизи. Има их 36.

Након прочитане књиге једва сам чекала да купим други део и наставим ову занимљиву пустоловину. Са истим емоцијама сам прочитала и други и трећи део. Препоручујем да је и ви прочитате.

Нема коментара:

Постави коментар