субота, 5. мај 2018.

Читалачка значка 2018 - увод


Читалачка значка 2018 –  „Од читања се расте“

Теодора Танацковић – ОШ „Петар Петровић Његош – VI/5
Наставница: МИЊА ЈОВИЋ


Зовем се Теодора и идем у шести разред основне школе. Одувек волим књиге. Док нисам знала да читам гледала сам слике и тражила од одраслих да ми читају текст.

Чим сам савладала ћирилицу, тражила сам да ми купују књиге на том писму како бих могла сама да читам. Савладавши и латинично писмо нико није био срећнији од мене јер сам могла да читам сваку књигу на српском језику.

Као мала желела сам да имам књигу која ми се допада, тако да сам ретко позајмљивала књиге из библиотеке, већином су ми куповали. Данас сви из мог окружења знају да ми је омиљени поклон књига, па ми то и поклањају, а врло често и сама купујем од свог џепарца.

Имам велику колекцију књига у свом власништву, у својој соби и неке од њих сам прочитала и по 3-4 пута

У почетку сам читала бајке, затим дечје књиге, а од ове године по препоруци у књижари Вулкан купила сам књигу за тинејџере „Неко од нас лаже“ коју је написала Карен М. Макманус. Ова књига је била прекретница и након ње почела сам да читам књиге за тинејџере.


Пошто је књига „Неко од нас лаже“ променула мој избор књига и са дечјих ме пребацила на тинејџ књиге ова књига је мој први избор у читалачком дневнику и моја прва препорука мојим вршњацима. Све остале књиге, које ћу препричати у овом дневнику су књиге које сам прочитала више пута и које су такође препорука за моје вршњаке који воле да читају.






Нема коментара:

Постави коментар