недеља, 13. мај 2018.

Читалачка значка 2018 - ЧАСОПИС




Назив часописа: МАЛИ ЗАБАВНИК

Издавач: Политика АД Београд


Први часопис који сам сама читала је МАЛИ ЗАБАВНИК. Почела сам да га читам  са 6 година на препоруку сестре и још увек је мој омиљени часопис. Обавезно га потражим на киосвима првог и петнаестог у месецу.

Читам га од почетка до краја и нема омиљене странице. Ипак прво прочитам стрип на трећој страни. Раније је то увек био стрип „Анималци“, а последњих неколико бројева сада је на тој страни нови стрип под називом „Приче из прашуме“.  Искрено више су ми се свиђали „Анималци“, али није лош ни овај нови стрип.

Следеће стране које окрећем су дванаеста и тринаеста страна где се налазе „Вести из несвести“. На тим странама увек буду занимљиве и необичне приче које ме увек насмеју.

Одмах после „Вести из несвести“ окрећем  двадесет другу и двадесет трећу страну где проналазим  „Питам се питам“ и „Ко би рекао....“. У рубрици „Питам се питам“ увек пронађем занимљива питања својих вршњака, али и млађих и старијих другара који воле „Забавник“ и врло поучне одговоре редакције.
Читајући рубрику „Ко би рекао....“ често се веома изненадим неком занимљивом чињеницом коју нисам знала.

Након тога обавезно идем до четрдесет осме стране да прочитам нешто о својим идолима у рубрици „Познате фаце“

После „Познатих фаца“ враћам се на почетак „Забавника“ и редом читам чланке, стрипове, решавам квизове и задатке са „Малог одмора“


Уз „Мали забавник“ читам и друге часописе („Браво“, „Хеј“, „ОК“,...), али „Мали забавник ће ми увек бити број 1.

Нема коментара:

Постави коментар